SUSTAV VOĐENJA I EVIDENCIJE PRANJA RUBLJA

Sveobuhvatno rješenje za upravljanje praonicom koja će promijeniti vaše poslovanje i olakšati svakodnevne operacije.
Naša aplikacija nudi sve što vam je potrebno za učinkovito vođenje praonice.






RESPONZIVAN DIZAJN

Program je dostupan na svim veličinama uređaja
računalu, tabletu i mobitelu.



BRZO I JEDNOSTAVNO KORIŠTENJE

Zahvaljujući svojoj jednostavnosti i preglednosti, program se brzo i lako savladava, što omogućuje veću efikasnost poslovanja.



PROŠIRIVOST

Ukoliko imate dodatnih zahtjeva za vaše potrebe poslovanja, program je proširiv i vrlo rado ćemo ga nadograditi prema vašim potrebama.


Uštedite vrijeme i novac te osigurajte izvrsnu uslugu svojim klijentima. Isprobajte besplatno demo verziju aplikacije i uvjerite se u sve funkcionalnosti koje aplikacija pruža.

ZNAČAJKE SVEPR-a


SKLADIŠTE I PRAONICA

Upravljajte skladištem i praonicom s lakoćom! Naša aplikacija omogućuje brz i jednostavan unos robe na skladištu. Kreirajte primke i pratite sve ključne detalje poput broja primki, klijenta, artikla i količine. Imate potpunu kontrolu nad cijelim procesom, od zaprimanja robe do dostave.

FINANCIJE

Neka vaše financije budu u savršenom redu! Kreirajte račune jednostavno i brzo koristeći već izrađene primke. Filtriranjem računa po datumu, klijentima i uslugama, omogućena vam je potpuna kontrola nad financijskim tokovima. Također, imate mogućnost evidentiranja plaćenih i neplaćenih računa, pružajući vam jasnu sliku vaših financija.

NAJAM

Upravljajte najmom svojih artikala bez napora! Primajte zahtjeve za najam, odobravajte ih u našoj aplikaciji i pratite stanje po povratu. Sve vaše evidencije su na jednom mjestu, s mogućnošću generiranja izvještaja po klijentima, olakšavajući vam praćenje vašeg najma.

PREDNOSTI SVEPR-a


BRZO I JEDNOSTAVNO

Obrada velikog broja primki u kratkom vremenu. U samo nekoliko klikova korisnik platforme evidentira sve podatke o naručenoj, obrađenoj ili dostavljenoj robi.

DOSTUPNOST

Omogućen vam je pristup sustavu bilo kada i bilo gdje - preko tableta, računala ili mobilnog telefona. Za pristup sustavu potrebna vam je internet mreža.

PRILAGODLJIVOST

Svaki poslovni model je jedinstven, zato naša aplikacija omogućuje prilagodbu prema vašim specifičnim potrebama. Bez obzira jeste li mala tvrtka ili velika korporacija, naša aplikacija je skalabilna i prilagodljiva vašem rastu i promjenama u poslovanju.

ARHIVA PODATAKA

Korisnici aplikacije imaju uvid u sve podatke o izrađenih primki, klijenata i njihovim računima te im mogu vrlo jednostavno pristupiti i filtrirati po imenu, prezimenu, broju primke ili računa te njihovom trenutnom stanju.

SIGURNOST PODATAKA

Vaše informacije su sigurne od neovlaštenog pristupa i enkriptirane su kako bi se osigurala njihova privatnost i integritet.
Ovom dodatnom funkcionalnošću osiguravamo da vaši poslovni podaci budu zaštićeni od svih vrsta prijetnji, omogućujući vam miran rad i fokus na rast i uspjeh vašeg poslovanja.

KORISNIČKA PODRŠKA

Vaše zadovoljstvo je naš prioritet! Pružamo vrhunsku korisničku podršku putem raznih kanala komunikacije. Naš tim stručnjaka je uvijek tu da vam pomogne riješiti eventualne probleme i odgovori na vaša pitanja kako biste maksimalno iskoristili našu aplikaciju.


Iskoristite priliku i isprobajte sve prednosti naše aplikacije bez ikakvih obveza tijekom besplatnog probnog razdoblja.



Program je dostupan na svim platformama

Program je podržan na uređajima različitih veličina (računalu, mobitelu, tabletu). Također programu se može pristupiti od bilo kuda gdje imate pristup internetu.

Maracom Software -  sustav ispita za kandidate autoškole Maracom Software -  sustav ispita za kandidate autoškole